faran

تو با تمام دخترانگی هایت مرد باش اگر سراغ نگاهت را گرفتند بگو که واگذار شده

faran

تو با تمام دخترانگی هایت مرد باش اگر سراغ نگاهت را گرفتند بگو که واگذار شده

درباره بلاگ

inja kolan fingelishe magar inke text bashe ke be nazaram farsi hese text bishtar montaghel mishe

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
21 Khordad 96 ، 02:50

Dars khandan

درس خواندن آنقدر ها هم که میگوییند سخت نیست
فقط میدانی
من میان جزوهای مهندسی ام
میان این همه فرمرل و چهارچوب 
این همه قاعده و استثنا
من درگیر فکر توام 
درگیر این روز های نبودنَت
درگیر اینکه اگر بودی این روز هایَم چگونه میگذشت
شاید ساعت ها رو به روی کتابم نشسته ام
و به این فکر میکنم که تو اگر میگفتی
برو درست را بخوان 
من با چه ذوق و انگیزه ای میتونستم 
ساعت ها مسئله حل کنم و خسته نشوم
فقط میانشان گوشی را بردارم 
تایپ کنم که دارم میخوانم 
اما دلتنگ شده ام ....
موافقین ۰ مخالفین ۰ 96/03/21
faran ak

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی