faran

تو با تمام دخترانگی هایت مرد باش اگر سراغ نگاهت را گرفتند بگو که واگذار شده

faran

تو با تمام دخترانگی هایت مرد باش اگر سراغ نگاهت را گرفتند بگو که واگذار شده

درباره بلاگ

inja kolan fingelishe magar inke text bashe ke be nazaram farsi hese text bishtar montaghel mishe

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
06 Dey 97 ، 01:24

Az khab bia biroon

من هنوز اینجام

جایی که تو دستامو نگرفتی

من هنوز خوابت میبینم

اما نشونه ای ازت توی روزام نیست

الان زمستونه 

نمیدونم میدونی یا نه 

ولی گرمای دستات نیازه هر روزه

روزا دارن بلندتر میشن برای وقت گذرونی با تو

ولی کجایی؟! کجایی که من هرجا میگردم نمیبینمت

تنهایی ؟! دوس دارم تنها باشی 

نه واسه اینکه گذشته ات برام مهم باشه نه

دوس دارم اون آدم قبلی کمرنگ شده باشه

دوس ندارم منو واسه فراموش کردن اون انتخاب کرده باشی

من هر شب بهت فکر میکنم

هر صبح با یاد فکرای دیشب بیدار میشم

و بهترین جای داستان وقتیه که خوابت میبینم

نه میدونم خوابم

نه میدونم اسمت چیه

نه چهرت یادم میمونه وقت بیدار شدنم

فقط میدونم که تویی

اونکه آرامش محضه

نباید فقط تو خواب باشی

یه ورژنت باید تو بیداری باشه

کجاست این ورژنت کجاست ؟!!

من دلتنگم

من بی قرارم

من تورو کم دارم

بیا لطفا از خواب بیا بیرون 

بیا واقعی شو 

بیا شبانه روزی شو

بیا همیشه باش 

باش؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ 97/10/06
faran ak

نظرات  (۱)

یک ابله تحصیل کرده از
یک ابله بی سواد ابله تر است.
(مولیر)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی